God natt!

Nu ska jag hoppa i sängen (nää inte bokstavligt :p) Varit en lång dag, skönt är att vi inte har nästa föreläsning förens på fredag - mycket skönt. Så nu blir det eget arbete..har tenta den 22.a kan de stämma? De är iaf näst-nästa måndag så det är tentaplugg från och med imorgon efter frullen. Imorgon ska jag läsa igenom mina anteckningar..och stryka under de viktigaste. Samt anteckna vad jag har svårt för - måste gå igenom djupare och jämföra med ex-tentor!

Oh..ska beställa hem lite trevliga kataloger från inrednings- och möbelvaruhus! Innan jag sooomnar. Braigt är också att efter vissa mindre problem med kontonummer är också handpenningen betald - skönt!

Puss och kram, patrik ska inte äta banan! :p (jag är grym på ordvitsar när jag är trött..hihi som på kören idag! Sååå braiga var dom - INTE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0