ge upp...

Nu..precis nyss skrev jag ett ARGT inlägg, men jag väljer att inte lägga upp det! Då jag tror att personen jag var irriterad på skulle förstå detta och de kanske skulle bli lite tråkigt!

Men ibland blir man så trött, eller jag blir det på folk som skryter..om ingenting. Det bara kommer av sig själv..jag klarar inte av det. Det handlar alltså om en person, som jag alltid blir irriterad på..bara för att. De är tooo late tooo fixa kan man säga..tyvärr att de gick så långt men de är verkligen försent. Jag tror inte jag varken vill eller kommer vara vän med dig på samma sätt som förut.

Du har bränt dina broar mer än en gång och jag är trött på de..trött trött tröööött!

ILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0