Flytt

Pratade med pappsisen tidigare nu ikväll, och dom hade redan planerat in att komma ner och hjälpa mig att flytta den 2 november..alltså dagen efter överlåtelsen...om säljaren får som han vill! Men det var iaf en rejäl lättnad, snäll pappa och birgitta är vad jag har! Tack så mycket! :) Dom åker ner fredag morgon..vi flyttar "alla saker" till nya lägenheten och ställer de där. Sen blir det en tur till IKEA..måste ju har gardiner, soffbord, ev matta, hall-möbel, tv-möbel med mera. Så förhoppningsvis hinner vi med IKEA..måste bara ha bestämmt mig för vad jag ska ha innan dess - två veckor har jag knappt på mig!

BORD

Funderar på det här köksbordet, kommer från Haléns och kostar 1495:- för stolar och bord. Med en viss rabattkod får man 300:- i rabatt om man handlar för minst 1500:- så får slänga till en vante eller nått isf :p
Vad tycks? Egentligen vill jag ju ha ett helvitt bord..så jag hoppas de kommer upp ett på blocket any day now! :)

Nu har jag gått igenom allt inför tentan en gång till..nu är det dags för sängen för denna unga fröken! Hopp i säng bara! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0