Flytt!

Jippie! Jag får flytta tidigare än väntat!!!! :) :) :)

Mäkaren ringde idag när jag var på väg hem från Intervjun. Säljaren hade kommit in och sagt att han skulle flytta den 1 november TVÅ VECKOR! Shhiiiitttt va glad jag är nu!

Problem 1: Pappa kan inte hjälpa mig att flytta den helgen :(
Problem 2: Jag kanske ska åka hem den helgen!
Problem 3: Ska jag flytta in innan vi har målat om?

Hum jag vet inte, kanske ska vara snäll mot vänner med körkort ;) Aja det löser sig alltid liksom! Skulle iaf ringa och prata med mäklaren på måndag för att boka en tid till överlåtelsen.
Skönt - jag behöver inte betala lika mycket i hyra nu som jag skulle fått gjort annars! Och killen vill ju flytta in så snart som möjligt..måste snacka med bulten så får han kolla läget med han som ska flytta in!

JAG FLYTTAR SNART! Yeay!

Halloweenparty i korren!!! Jag kanske har flyttat då..men det är iaf en rolig fest..och avskedsfest till mig :p Så ser jag det iaf :) Vi får se...mer info kommer för intresserade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0