Dålig Johanna!

Jag vill verkligen inte plugga, jag kan verkligen inte plugga! Skriva rent och sådant är de som jag lär mig mest genom, men nu har jag gjort det..färglägga alltihoppa tar gaaaalet lång tid och de är knappt några modeller att komma ihåg...så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Just nu känns det som om min hjärna är full...den har inte blivit tömd sedan förra tentan i måndag, vad ska man göra? Vad ska man göra!?

Men en del blev iaf gjort under dagen, sådant utanför skolan. Bokade tid för slutbesiktningen av rummet till nästa fredag (tyvärr måste de bokas om för bovärden slutade tydligen 11 så de ska bli spännande att lösa!), grattade farfar på födelsedagen, fick tag i människan som ska ta över rummet..eller nästan iaf! Och näästan fixat elen!

Ska försöka gå igenom allt ikväll..så gott det går och hoppas att lite fastnar/kommer upp till ytan. Hjärnan är bara för seg - VIN - de hjälper väll?!?!?!?! Joooo såklart de gör! Var faktiskt på systemet idag - crazy! Köpte en flaska vin och några cider. Passade också på att gå förbi Maxi och köpa ost och kex så de blir mys till Idol om en halvtimma! Nä nu ska jag fortsätta mitt läsande..usch vilken ofokuserad dag det varit idag.

Imorgon - Biblioteket med Annica och gå igenom ALLT 20 00000 gången!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur det är! Jag har lite tenta ångest. Jag har tenta på torsdag.. det är lite panik inför den. Men hoppas att motivationen är tillbaka!
: )

2007-10-28 @ 18:28:43
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0