Bud!

YES!
Nu har vi fått lånelöfte från banken på x-antal kronor, pratade precis med pappa och de är hur bra som hellst!!! De är bra att ha en snäll pappa! Du är bäst bäst bäst (och birgitta också såklart!)! Nu har jag pratat med mäklaren också, han lät positiv och sa att den andra killen troligtvis inte skulle gå upp mer i pris utan att han stod stilla där - de hoppas vi allt på!
Balkongerna Banérgatan

Visst är jag glad, men jag är också medveten om att de kan gå åt pipan. De blir som de blir, men de är roligt att vi kommit såhär långt iaf. Pappa och dom ska komma och kolla på lägenheten i helgen, dom är ju ändå här då och så får vi se vad pappa tycker om den..han kan ju sin sak pappisen!

Snart föreläsning. Ska nog läsa ut något kapitel innan dess, tusiken att jag inte fått mina böcker från Bokus än..dom är ju lika sega som Adlibris!! :( Vill ha roligt att läsa nu nu nu!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0