Bloggar

Nu har jag fixat till Fridas lille blogg..egentligen ändrade jag bara hennes färger och gjorde en ny header! Kanske inte riktiga Jojo-färger men hon blev iaf nöjd och de är huvudsaken!

Inget avancerat alls..förutom att jag fick börja om en gång vilket blev dubbla tiden. Men inte så svårt...och det är roligare när man lägger en en skojig bakgrund och skojjigare färger :p Pink Power!...oj min blogg är visst röd nu - but in my heart!

Vill du ha lite hjälp - säg till!

Fridas blogg: http://fridalin.blogg.se spana in den!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det kanske ska bli någon schyst bild i bakgrunden någondag, då jag har tid, jag ska lära mig det själv någongång också! :D

2007-10-18 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0