Blåsig måndag

Blåser sjukt mycket i lilla kalmar idag, usch och fy! Snacka om en crazy frisyr man får när man går ut :p Cyklade till biblioteket och luggen var förstörd samma stund jag gick ut från porten! Blää..

Har iaf varit på biblioteket och arbetat med våran analy som är i princip klar. Lite delas ska sättas ihop och vi ska skriva en innehållsförteckning och läsa igenom några gånger - inlämning 14.00 imorgon! :) Känns mycket bra..sen är det bara att göra en muntlig redovisning på 10min :) Superbra! Fast känns lite dålig stil eftersom man inte varit med och skrivit hela - tack tjejer! :)

Nu ska jag ner till stan, ska träffa Lina så ska vi kolla efter en vinterjacka till lilla mig, mycket lättare med sällskap när man köper "storaoch dyra saker"! Så hon ställde upp, riktigt trevligt! :) Ska leta efter en klänning jag såg på en blogg, helt fantastisk och jag är helt såld. Ska kolla efter skor också...ett par billiga och varma!

För övrigt är allt klart för inflytt på fredag! :) Ska skriva om kontraktet med KalmarHem på onsdag med killen som tar över, bovärlden har hittat en lösning för besiktning, bredbandet är framflyttat (dock bara en vecka så jag blir utan bredband i lite över 1 vecka :( men men!), elen är beställd och startar på torsdag..försäkringen ska jag gå in och ändra nu! :)

Puss och kram...kanske ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0