Arbete - check!

Idag är det tisdag, och det känns mer som torsdag eller fredag, dont ask me why! :S Men de har blivit lite crazy i tidsplaneringen i mitt lilla huvud skulle jag tro!
Måste sätta klockan på larm så jag inte glömmer bort kören ikväll..big NO NO! Har inte varit där på två gånger, en riktig och en.."fusk" :p Aja men julsånger it is tonight! :)

Vi träffades i förmiddags och skrev klart våran partnerföretagsanalys, jippie! Oh så skönt att slippa den skiten, och jag tror absolut inte att vi kommer får skriva om någonting utan vi kommer nog undan en komplitering så G:et är vårt :) I eftermiddag ska de läsas och kritiseras en annan grupps analys, den ska sågas på torsdag nämligen under oppositionen! Kul i jul! :) Sen ska jag skriva ihop något väldigt kort om min del av arbetet som ska presenteras muntligt på torsdag innan utfrågningen startar! Oh jag tycker de är så kul, min projektopposinering (eller va de nu heter) gick sjukt bra så jag hoppas de sitter i!
Sen ska jag skriva klart ansökningarna till utlandsstudier och sen hitta mig två bra referenser - haha Jenny my friend! Usch de värsta som finns!

Var nere på Village någon timma sedan som öppnat i Baronen..helt underbart massa saker! Hittade min ljusstake, en svart stor snirklig sak som var helt bedårdande! Lovely!

Nu ska jag..göra något annat! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Kelly

vad skoj! hoppas du blir nöjd, för det e verkligen jag! kramar

2007-10-30 @ 13:40:17
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0