Veckan..

Jag hade fått för mig att det var en lugn vecka framöver...men jag vet inte riktigt om de stämmer :S Två föreläsningar, en gruppövning och en redovisning. Kanske inte var så mycket..men stod  massa i kalendern. Fast allt är de tre första dagarna så på torsdag och fredag är det ingenting i skolan.

Julframrädande på slottsmarknaden på torsdag och lördag, de ska bli riktigt skoj! Eftersom de inte var någon omtenta på lördag vet jag ju att jag kommer kunna vara med på alla fyra och de är ju superkul. Älskar marknader, mysigt värre..och bäst är de på julen med glögg och julklappsletande!

Imorgon är de bara redovisning mellan 13-16 och sen en massa plugg plugg plugg!! Känner mig aningen mer positiv så hoppas att jag är en duktig flicka och pluggar i veckan. Om inte skolpugg så textplugg inför framträfandet :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0