Utlandsstudier

Puh...jag sparade precis in en sisådär 40 000 i studieskulder! Blev inte antagen till utlandsstudierna (utanför europa)...men av 70 pers på mindre än 10 platser är de inte så farligt :)

Skulle blivit jobbigt om jag fått åka den här gången..då skulle jag behövt gått en extra termin för att allt skulle bli ett år fördröjt! Om jag byter till Turprog. så har dom bara tur a+c på höstterminen och sen b-kursen på våren..så eftersom utlandsstudierna var vt-09 skulle jag fått vänta ett år innan jag kunde läst kurs b.

Så de är rätt skönt att de inte blev nått...och framförallt inte i Företagsekonomi. Jag kan ju fortfarande söka till en massa olika skolor inom europa, men jag väntar nog med dom ansökningarna. Turism är nog lite roligare, hoppas på Unitersity of Delaware istället, större skola än dom två dom är i US nu :)

Bättre lycka nästa gång! :) Känns faktiskt riktigt bra....men såklart skulle det vara skojjigt att åka utomlands om ett år! Nu får de bli om 2år istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0