Trött!

Jag vill otroligt mycket....men nu vill jag bara veta vad jag vill. Jag är trött på att allt bara är bajs, ingen är nöjd och alla är tysta - TRÖTT! Tyst folk tycker jag inte om, folk ska prata....fina i kanten är bara strunt och funkar inte i längden. Ekonomi är det trrrrrråkigaste som finns, de är verkligen tråkigt! Just nu har jag vääääääldugt svårt att förstå alla som vill jobba med ekonomi/jobbar med ekonomi..jag kan officielt säga att jag struntar i pengarna!

Men vad vill jag göra?! Just nu skulle jag villja jobba, tjäna pengar och bara tänka ut vad jag vill! Gud va jobbigt allt är :( Snyft! Jag vet verkligen inte....och jag fattar inte ens vad jag skrivit! Vad ska jag göra? Och hur?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

välkommen i klubben =P...

2007-11-11 @ 16:49:55
Postat av: angelica

sovgott=)

2007-11-11 @ 22:23:54
URL: http://angelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0