Tisdag

Föreläsning under förmiddagen, analys och rapporter eller nått..hängde faktiskt med i snacket så de var ju trevligt! Gick ganska snabbt..hade med mig min nya fina temos fyll med kaffe!!! :)

Satt kvar och gjorde konteringarna som ska vara klara till caseredovisning 2 som är på måndag, så nu ligger vi bra till med dem också. Måste börja fixa och trixa med den lilla rapporten som ska vara inne på onsdag..och eftersom ingen förstått vad som skulle göras så ska dom lägga ut en bättre förklaring!!

Ikväll är det kören...JIPPIE! Lång övning idag, brukar hålla på i 3h men nu blir det nog längre tid eftersom vi har framträdande på torsdag och lördag :) Skoj!

Förhoppningsvis kommer mina skor idag..brukar vara så att dom går att hämta efter 17, så antingen hinner jag innan eller på väg hem från kören!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0