Störda!

Ni vet människor som är sådär söta...roliga och sådär men helt sjuuuuuuuukt störda?! Haha! Jag har spenderat helgen med TVÅ sånna...nämligen min mamma och syster - suck!!!

Haha..när dom två kommer igång är dom brutalt störda!!!!! Jag färgar håret och hör hur dom skrattar i köket..gå och kollar om dom terroriserat någonting, ingenting och fortsätter med mitt! Jag har inte riktigt kommit på vad dom gjort (förutom skickat sms eller nått till en sysling..som nu skickar massa sms *suck*)

Dom ska för övrigt öppna en blogg tillsammans...helt sjuuuk kommer den bli om den blir av! Så håll ögon och öron öppna! :p

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, roligt beskrivet. Låter som min mamma och moster, med andra ord, CRAZY tillsammans :]

2007-11-25 @ 20:22:48
URL: http://theboman.blogg.se
Postat av: Jojo

De är rätt roligt att umgås med sånna..är helt och håller uppvuxen i den atmosfären så man är van!

2007-11-25 @ 20:25:13
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0