Stockholm!

Nu längtar jag riktigt mycket efter underbara Stockholm. Så fint med all snö, massa folk och sitta och svettas på t-banan :p De är ändå härligt och hemma. Gå på drottninggatan och springa mellan hm på hötorget och dom tre som ligger på drottninggatan..fattar inte hur jag överlever i Kalmar egentligen.
Varför flyttade jag hit?! Hihi för att plugga, och jag trivs i stan superbra..men de är för litet utbud - hur man vet detta?! Din Sko finns inte och inte heller Wedins..får bli shopping över jul när man är hemma i stan.


Fick mail från Outletbutiken vid gärdet - jag vill dit, nu nu nu! Köpa ett par skor och en härlig friis väska skulle nog pigga upp mitt humör. Trött på skolan - ge mig ett jobb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0