Söndag

God morgon kanske inte är rätt..jag strejkade mig igenom förmiddagen med mr Harry Potter! Inte mycket kvar...men jag tycker att de händer för lite, allt för lite för att bara vara 200 sidor kvar :S

Idag blir det lungt, eller halva dagen har ju redan gått men ändå. Planen är iaf att baka lussebullar, annica hade med sig lussebullar igår och de var väldans mumsiga - så nu måste jag ha fler! Fler Fler Fleeer :)

Sen är det en inlämningsuppgift som ska in imorgon...och jag måste börja plugga inför omtentan som är om två veckor..nästa helg försvinner ju helt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Helle

Gick den inte bra? :(

2007-11-18 @ 16:30:38
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0