Söndag!

Nu...är jag äntligen klar med uppgifterna! Jag är så seg och segar ut allting, men nu är det klart iaf! Superskönt! Känns iaf helt okej..1p ska man väl få för den uppgiften hoppas jag!

Imorgonbitti är det dugga, ska lägga mig och läsa igenom alla papper och testa mig lite. Är några saker som är lika varandra som jag är osäker på..så vi hoppas att jag får in litegran iaf! Vore skönt att fixa duggan så har man mer tid för de andra frågorna när det väl är tentadags. Men annars så kan man det ju iaf då. De jobbiga är att får man g på duggan är de dom poängen man får på fråga 1 i tentan...och tänk om man ligger precis på gränsen - då är det inge bra!

Natti natti på er!

Ps. alla ni söta vip-läsare, glöm inte att svara på inbjudan till min lilla inflyttningsfest! Hoppas alla kommer! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0