Snö

Det snöar nu....och det har snöat hela dagen nästan! Under föreläsningen/övningstillfället så snöade det galet mycket, värsta snöstormen..vilket var mycket mer intressant än det som läraren sa. Morgonen i skolan var riktigt...hur ska man säga!? TRÅKIG! Usch för eknomi, visst det är bra att ha - men om man ska starta företag finns hur mycket datorprogram som hellst som fixar det..så jag ser mig själv som ett olyckligt fall.

Det blev en promenix till skolan...och en hem också. Riktigt skönt, och de är inte alls långt till skolan eftersom vi tgar skogsvägen. Bra är att den är upplyst så vi kan hitta hem i vinter också :) Ikväll är det kören också..härligt att sjunga lite - då blir jag glad! Innan dess så måste jag in till stan, ska förbi um och sen har jag fått min bonus från The Body Shop, 100:-, så jag ska ner och spana efter julklappar! Nu börjar alla räkningar ramla in..så kul att få en bonuscheck i dessa dystra tider. Bla räkningen från banken, men den ser konstig ut (på ett mycket positivt sätt) så jag ska ringa och prata med pappa och se vad de är som händer.
oh right...nu ska jag skriva inlämningsuppgiften!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0