Snäll farmor!

Nu har vi opponerat och allt sådant, gick rätt bra..fick lite stryk men inget annat som vi direkt missat - bara problemformuleringarna som vi inte skulle ha enligt hans men tydligen skulle vi det!!!
Blä för lärare som säger olika saker...suck! Men de är lite smått som ska ändras, många andra grupper har det mycket värre! :p

Har pratat med min underbara farmor och jag ska få en massa kastruller, en kaffebryggare och kökshanddukar - tack så jättemycket!!!

Nu måste jag skynda mig...ska träffa Annica vid Biblioteket och lämna in ansökningarna och sen ut på stan innan mäklaren! Måste förbi apoteket också :p

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra med mor/farföräldrar ibland :-) Ha en fin kväll!

2007-11-01 @ 19:56:55
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0