Skolan

Nu har jag varit i skolan lite extra, kom på att man kanske ska börja fixa med hemsidan som ska vara klar om en månad till webbdesignen. Har iaf kollat lite och kommit fram till teckensnitt, lute färger, text och layout..så de är ju bra. Har suttit och ritat och fixat och trixat lite, så de ska nog bli bra. Måste hitta en bra bakgrund bara - lite problem med den!

Själva frontpage ville sig inte - dumma dumma dumma sak! Och eftersom jag inte har frontpage på datorn hemma så måste man sitta i skolan :( Suck och fy och blää! Men de är skoj, älskar design..men kan aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det! Ska slänga in en blogg och se om jag kan få det som jag vill! Om siten blir bra..ja vem vet vad som kan hända då!

Ikväll är det massa bra saker på tv! Måste dock ringa tele2 för jag får inte in kanal5 eller kanal9 och de ska jag banneme ha - KAOS!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0