Sittning!

Kom precis hem från sittningen med klassen på kåren, var riktigt skoj! Mumsigt god mat vilket satt mycket bra efter att vi stått utanför och väntat på att komma in i 20min eller nått. Tog en taxi tokigt för tidigt ner till kåren, men de var skönt med taxi..20:- per person eftersom vi var fyra pers (Jag, Stina, Helena och Lina).
Dom åkte hem tidigt (strax efter maten) så jag och Stina tog bussen hem nu, fick bara vänta i 7min, sicken fluns!

När man kom fick man fylla i ett roligt/pinsamt minne innan Kalmar..jag suger verkligen på sånt, får börja göra en massa knasiga saker! Oh...kunde tagit historien om flaket på sveavägen :p *Hihi* Nått till nästa gång!

Nu ska jag hoppa i sängen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0