Ramlösa!

Vad skulle man göra utan denna underbara dryck!? Jag är officiellt bubbelvattensjunkie! Inte bra..eller jo de är mycket bättre än att dricka läsk och annat tjaffs, men de är dyrt. Kan ju säga att jag dragit ner drastiskt och lyckats motstå frestelsen i affären majoriteten av gångerna! Men när jag var på netto sist sland en Vichy Nouveau Citrus/Lime ner i korgen, mums! :)

Har kikat på julklappar, och varför inte önska sig en Soda Stream?! Vi har en sådan på landet aka hos pappa och birgitta..och den funkar underbart. Dom säljer bla den hos Ellos, och där har man ju en massa rabatter hela tiden. Utgång 799:- - mitt pris 559:- ink frakt och allt! Lite sugen är jag...skulle ju spara på ekonomin och göra vardagen roligare :) *Mums!*
Zooma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0