Puh..färdig!

Har varit lite bloggande under dagen, kanske inte så konstigt eftersom vi hade skola imorse och sen har jag varit hos mäklaren och fått nyklar och allt sådant efter en runda på stan med Annica. Köpte dom där fina rosorna jag pratade om tidigare..dom ligger nu i lägenheten! :)

Annica tyckte att den var större än väntat :) Och att de var fin, då blev lille jag glad! Jag tog ett gäng bilder som jag har på kameran, men de tänkte jag inte på nu när jag har packat så sladden är nerpackad :S Bläää. Visar bilderna sen, och då blir det befor-after step 1 :) Tog lite under 2h att packa...och då så håller jag på att tvätta också så de tar också lite tid. Har inte plats för allt..skulle behöva två kartonger till så skulle vi sluppit 2 extra väskor och en påse. Men men! Vet inte riktigt vad jag ska göra av tvätten som jag håller på med nu...:p Dom får typ stanna i tvättkorgen tills imorgon:p

Puh, känns superskönt! Nu är jag redo för flytt! Har dammsugigt golvet 2 gånger, ska torka av alla hyllor och sådant innan jag går och sover. Men bara för att jag var så duktig så ska jag fira med en film...gick och hyrde en! Någon med Duff och hennes syrra..så duffarna I guess :p

Nä nu ska jag hämta sista tvättet och sedan slänga mig i soffan och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0