Pluggning!

De var inte de lättaste att ta sig till och från skolan...de var halt, riktigt halt för de hade fryst på under natten - slask = is! Men dit kom man iaf..och vilken tur var inte det för lilla gubben skulle ju hålla i föreläsningen, som bara var i 2h :) Planen var att vi skulle ha lunch och sedan case-intro..men de slängdes runt så jag kom hem 3h innan planerat! Great!
Diskade och plockade undan en massa smuts och stuff, nu är det rent och fint igen! :) Gjorde mig lite varm choklad till pluggandet..mums mums! Har suttit och läst en massa sidor och varit duktig, nu är det en paus och sen ska jag skriva klart inlämningsuppgiften som ska vara inne imorgon! Sen är det fisk till middag innan jag ska över till Lina på tv-kväll! Är ju bonde söker fru och Grace anatomy *Jippie!*

Pusss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bonde söker fru får man ju inte missa! =)

2007-11-14 @ 16:01:34
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jojo

Nej de går verkligen inte! De är ju utröstning och allt, kanske är varje gång..men ändå Andres! Bästa tv-kvällen! :)

2007-11-14 @ 18:40:38
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0