Ny vecka!

God morgon alla människor! Jag vaknade jätteglad i morse, vilken skön känsla, för att göra en lång saga kort - inte lika glad längre :S Men men thats life! Duggan gick sådär..fick brutalt hjärnsläpp på en fråga, thats okay..men andra hjärnsläppet var inte okej..jag skämtar inte när jag inte fattade nååågonting av en fråga, jag satt som en frågetecken och..ja..tittade ut genom fönstret - det snöade så fint!

Snön är i Kalmar!! :D

Nu sitter jag i skolan, vette sjutsiken var alla tog vägen men jag tänker gå och prata med Åsa och försöka få vett i vad jag ska göra av min lilla situation som jag nu klasserar ohållbar :( Snyft! Jag gör alltid fel beslut - hur ska jag ta mig ur denna då?! Ikväll måste jag ringa och rådfråga min smarta mamma..hon får ta mitt beslut helt enkelt! :p

Kaffe - mums! (killen i bistron - mums!) ;) Kolla nu skrattar jag också..kanske blir en bra dag after all :p

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Helle

Vad har du fattat för fealktigt beslut då ? :( Ska kolla i den där sidan du tipsade om :D

2007-11-12 @ 11:17:00
URL: http://hellebulle.blogg.se
Postat av: Jojo

EKONOMI! Fy, usch och blä! Nä det gåååår bara inte Im going crazy!

2007-11-12 @ 11:25:17
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0