Nöjd!

Nu börjar jag trivas i lägenheten..allt känns bra och allmänt skoj! Jag har gott om plats åt allt och de ser faktiskt helt okej ut! Tänkte ta lite bilder och lägga upp senare, antingen ikväll eller imorgon beroende på hur länge jag och stina tänker umgås :) Mycket roligare med sällskap!!

Har kikat på lite inredningsprogram under eftermiddagen, kom in i Fab5 mot slutet..dom är så underbara! I love gay men! Sen var de från koja till slott och dom var också duktiga. Men Fab5 är grymmast...lika mysigt varje gång! Vill också! Blir uppiffning med färg lite senare när jag vet hur jag vill ha det!


Nä nu ska jag fixa lite hemma..Stina is on her way och lite fint vill man ha det (jag ska ta ut tallriken och diska den, de är otroligt rent och fint redan och har varit det hela veckan faktiskt!)
Puussss

Bild: Tv3.se

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Kul att du älskar oss. ;)

2008-03-21 @ 20:14:48
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0