Natti!

Nu ska jag äntligen hoppa i sängen! Var en trevlig kväll med Stina, och nu har jag snackat med Helena på msn i 5 evigheter - trött! Blev en del pluggande idag...men jag är inte nöjd! Har skrivit lite på inlämningsiuppgiften som ska vara inne på måndag också, fullt upp! Men vad ska man göra?!

Imorgon är de skriva uppgiften, plugga till duggan på måndag och dagens roliga blir att gå på visning med Stina! Ska nog ta en promenix ner till stan och köpa mig en till skål också! Shit jag har tvätttid imorgon :S Netto och panta flaskor - tvättmedel!

Natti och puss puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en fin söndag! =)

2007-11-11 @ 09:55:17
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0