Lantig stil


Lantig inredning är en favorit hos mig iaf, och vilken underbar liten webshop jag hittat då! Massa söta små/stora saker till priser..som är okej! :) Skulle vilja ha en av varje tror jag :p Galet att de finns så otroligt mycket saker som man vill ha! Namnet "Country by mail" säger ganska mycket också skulle jag säga!

Kika in och se om det finns något du vill ha...eller kanske någonting som skulle vara en bra julklapp! :)

Usch nu får jag julklappsångest! Blir mycket "ära vare gud i höjden" på julklappsfronten iår..finns verkligen INGA pengar till julklappar. Känns väldigt surt..men jag hoppas få ihop det iaf! Delade julklappar är bra :) Småbröderna får iaf riktiga saker..för dom är så söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0