Kaffe!

Underbar dryck! Mums mums! Vill ha meeer meeer meeer..

Något jag måste köpa, som faktiskt sparar pengar är en termosmugg! Då kan jag brygga kaffe hemma och ta med det i någon liten söt mugg. Kaffet i skolan kostar 10:- (dyrt I know!) så jag skulle tjäna in mitt köp av termosmugg snabbt som bara den :$
Skulle ju vilja ha en från Starbucks, men tror inte dom skickar till sverige :( Får spana in om folk ska åka utomlands så kan man skicka med en beställning! :) Kostar $10.95 - 68.15:- alltså kostar den lika mycket som de andra :S Någon som har den? Bra/dålig?
Grande To Go Tumbler by Starbucks (16-oz.)

...men vilken ska man då köpa? Vet att de finns en på MAXI för typ 69:- men jag vet inte..är tveksam! Någon som har tips på någon som är bra?!


Kommentarer
Postat av: Helle

Maxis är bra :D Har två stycken :D

2007-11-12 @ 11:39:39
URL: http://hellebulle.blogg.se
Postat av: Jojo

Goodie! :)
Jag ska kolla om någon ska over seas innan..men en maxi blir det nog så länge...när man fått pengar! PANK!

2007-11-12 @ 18:18:09
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0