Helt slut!

Haha...undra hur jag kommer orka tiltta på filmen :p Helt slut i huvudet! Känns som jag skulle kunna sommna här och nu...men de ska jag inte! Måste hämta de som är i tummlaren och sedan är det filmtajm..blir lite sent men ändå! Jag älskar att titta på film..så jag håller mig allt vaken när den är igång! :)

Vet inte om jag kommer hinna blogga imorgonbitti, men jag kommer ju inte få eget internet förens 9 november troligtvis så de blir kanske inte något inlägg i helgen..kommer ju ha fullt upp med att fixa och trixa med nya lägenheten. Ska bli superkul! Alla räkningar är betalda, pengar överförda från sparkonto till allkonto så imorgon gäller det!

Lördag - Bingolotto "- yeah!" med Annica, ska bjuda henne på smoothis och panncakes också! Mums och myspys!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Vad är det för rabattkod? :)

2007-11-02 @ 00:20:58
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0