Håroholic

Jag håroholic? Fick höra det i skolan...och ja jag är helt klart de!

Detta signalerar din frisyr

 
Rött hår - Temperament, femme fatale, någon som älskar uppmärksamhet.

Kortklippt - Intelligent, öppen, ärlig, sofistikerad.

Blont hår - Ungdomlighet, full av kraft och mycket, mycket sexighet!

Lockar vs. rakt - Busiga vågor ger intryck av lekfullhet och sorglös värme. Rakt hår berättar att du är samlad, elegant - stylish.

Långt - Självförtroende och sensualitet - om det är välvårdat! Risigt kan det tvärtom ge skenet av att du är osäker och försöker dölja din kropp.

Brunt/svart hår - Klass och skärpa, någon med båda fötterna tryggt på jorden.

Axellångt - Klassisk, stark, både vacker och smart.

På aftonbladets helsida kan du göra ett test som visar om du anses vara håroholic....
Jag är Alltoholic - alltså holic i allt man kan vara..hum!


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar; nej men samtidigt älskar jag det. :)

2007-11-26 @ 19:44:32
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0