Fredag

Dålig uppdatering idag..men man kan inte alltid vara på topp!!

Var en kort skoldag, fast jag skulle knappt kalla de för skoldag.. Vi hade webbdesign mellan 9 och 12, första timman pratade läraren om hur viktigt internet är (och omg han pekade på mig av typ 200pers, och jag klarade av att prata (fjortis!))
Sen 10 hade jag tid hos Åsa, vår utbildningsanavsrige för att lista ut vad vi skulle göra av mig :p En timma satt jag där och vi löste många frågetecken..! Jag ska iaf läsa första delen av fekB 15hp nästa termin..och eftersom Event Marketing är en delkurs i TUV A så tyckte Åsa att jag kunde skippa den kursen och vi hittade en kurs i engelska istället...men vi får se! Har iaf inte bestämmt mig för någoting än!

Galet att nya julglöggen var slut 2h efter att dom öppnat på systemet..galet! :S Barn hade tydligen blivit nersprungna på vägen mot hyllorna..galet! Åkte ner för att spana in hyllorna, men vi gick runt på stan ett tag..farligt och deppigt att gå runt på stan utan pengar. Tack för fikat HM!

Snart kommer Stina över, IDOL-kväll, så jag ska plocka undan maten och diska lite tänkte jag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

2007-11-16 @ 19:50:57
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0