Favorit filmer

Vilken är din absoluta favorit film?

Min är helt klart Sagan om Ringen filmerna!! I love them! Så underbara och oftroligt vackra, skapta med hjärtat. Man kan se dom om och om igen...vilket jag också gjort! Många kommentarer sitter fortfarande i...hih!

Jag och Mimmi tältade för att få biljetter till Sagan om ringen - konungens återkomst! De är de bästa och roligaste jag någonsin gjort, träffade underbara människor och gick runt och flummade i våra fin fina dräkter. Inför premiären var vi hos en kille och såg alla tidigare kläder innan vi klädde om och gick till Rigoletto! Jag var Alv, och mr träd vann faktiskt pris..en av "oss"!
Bilbo nästa... :P

photo of Lord of The Rings calendar
(första filmen går på Tv3 just nu!)

Kommentarer
Postat av: Helena

jaa! Sagan om ringen filmerna är verkligen underbara! jag kan inte längre hålla räkningen men jag såg en av filmerna mnst en gån i helgen i 5 mån, så jag kan många repliker :D

2007-11-25 @ 22:31:03
URL: http://www.helenana.blogg.se
Postat av: Lana

Äslkar den filmen.

2007-11-25 @ 23:29:38
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: Jenny

sagan om ringen är så bra! Så bra gjord också!

2007-11-26 @ 00:50:46
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej, haha jag älskar pckså de filmerna, trots att jag har alla på dvd, med extended version så satt jag if klistrad framför tv'n igår =P och replikerna kan jag mååånga av. så grymt bra gjorda och vackra! =D

2007-11-26 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0