Dagens shopping

Blev en tur ner till stan i eftermiddags, gick en runda och passerade stan för lite mat - mums! Gick och kollade in H&M och dom hade fått in mina favorit strumpisar så jag var tvungen att inföskaffa mig ett par! (Tack mammisen! :) Sen köpte vi hårfärg också..en lätt (läs väldigt) mörkare än jag tänkt, men den kommer bli superfin!!! (Tack mamma igen!) Värsta bra med familj på besök, dom är så snälla och rara! :)

Albin är sjuk...har feber stackarn! :( Adam är också lite hängig, stackars barn!

Imorgon ska vi handla lite, spana i slottet och sådär..hänga på stan! Ska kolla efter någon klänning som är lite tjockare än dom jag har nu, inte direkt vinterklänningar! Tycker de borde finnas mer ute i butikerna än vad det gör...någon som sett en tjockare klänning, långärmad i någon "vanlig" butik??? HJÄLP!!

Nu är de natti! Puss Puss!

Update: Jag har nu..svart hår!!! Ljusare uppåt och mörkare i topparna..snyft! Någon som vet hur man kan få de ljusare?!

Kommentarer
Postat av: Karro

naaw, va är det för fel på din mobil nu då? Du köpte den ju för inte alls så länge :S
Har bytt adress till min blogg så nu ska ja försöka bli bättre...!

Miss u!

2007-11-23 @ 23:27:29
URL: http://kajjo86.blogg.se
Postat av: Jojo

De är alltid fel..jag hittar ju ingen perfekt telefon, jag vill ha en peeerfekt!!

BRA! Har bytt ut favorterna så den nya är med nu!
Miss u2 darligt! Puss och kram

2007-11-25 @ 13:57:00
URL: http://jojoaug.blogg.se
Postat av: Pernilla

kolla på gina tricot (vet inte om det finns i Kalmar) men det är mitt enda tips...

2007-11-25 @ 16:40:18
Postat av: Jojo

Det finns faktiskt i Kalmar så de ska jag helt klart göra!!! Tack för tipset!

2007-11-25 @ 18:49:33
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0