Bloggar hemifrån

Tro det eller ej...jag är hemma i min lille lägenhet och bloggar live från soffan :p Haha! Nä internetet funkar fortfarande inte, ska komma igång imorgon men jag hittade ett nytt trådlöstnätverk som jag loggade in på :) Jippie! De är läskigt hur beroende av datorn man är...ingenting fungerar utan dator! Alla uppgifter..verkligen allt finns på datorn - internet! Men men...imorgon så är jag tillbaka till 100% hoppas jag :)

Vi håller på förfullt med världens svåraste kurs..eller iaf den mest förvirrande av dom alla :S Så mycket att komma ihåg, och vi har gått i skolan 3 dagar, paniken är redan här! Dugga på måndag - klarar man den slipper man första frågan på tentan som är om lite mer än 4.a veckor..skulle ju vara skönt att klara duggan alltså :) Varit hos lina under kvällen med tjejerna och vi har suttit och gått igenom de tre kapitlerna som vi ska kunna till på måndag. Inga fler föreläsningar den här veckan, vi hade gruppövning idag så imorgon är det pluggtid hemma. Fredag-lördag-söndag är det pluggning till 120% :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0