All was good!

Nu är allt slut...lite sorligt för man vill ju veta mer! Jag pratar om Harry Potter..läste ut boken idag :) Jag tyckte den var bra, men jag trodde att de skulle hända mer saker. Jag vet inte riktigt om jag tror på allt det som "han" senare förklarar...men de är bra och vettig! A do like ***** endings! :)
Släpps på svenska imorgon för alla er som inte vill läsa på engelska! :) Ska läsa den...sen :p

Kom precis hem från gruppövning i skolan, nu äter jag lite lunch och sen ska  vi iväg till stan och under en fika börja arbeta med vårat case..sen är det kör!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Har du snackat med syrran om Acne stövlarna? :)

2007-11-20 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0