Your time is..

OVER!..or is it? Naw i dont think so! ;)

Blä, jag hatar (jag vet starkt ord) att inte kunna bestämma mig..gud straffar mig för någonting men jag kan verkligen inte komma på varför (hihi...eller jo kanske en eller två små tabbar) men jag är ju snäll...jag är snäll!! Iaf ibland..snällare än många iaf, typ alla terrorledare i mellanösten och så..

Gud vad jag saknar samhällskunskapen från skolan..de bästa som finns är ju att sitta och diskutera olika politiska aspekter på händelser i världen! Sista terminen i trean på Civics C hade vi massa små ämnen som vi tog upp varje vecka, jag kommer främst ihåg kvinnliga självmordsbombare som vi pratade och skrev om. De var verkligen intressant!
Tänk om man faktiskt kunde få ett jobb med något sådan, men njaaaa kanske inte..rolig utbildning men sen blir det kanske inte så mycket mer..men FY va kul det är! Hihi..Jojo, Helena, Julia och Gonca kickasss bordet (haha..alla mot en viss person ;)

Annars är jag bara trött just nu...datorn och radion på MAX får mig förhoppningsvi på bättre humör..om ett tag ska jag nog börja med maten..grillat, sallad och färsk sparris *Mums!*


Kommentarer
Postat av: J

Gör jag med, och historia. Historia mynnar ju ut i samhällskunskap när du når nutiden.

2011-09-18 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0