Vad vill du bli när du blir stor?

Hittade ett test på KY-guiden..gör det du med!
- Klicka på bilden -



Mitt resultat..

Ledarskap / Projektledning
Du är den mänskliga pansarvagnen. Du är stark och utåtriktad och vet vad du vill och hur du får det. Dina beslut baseras på fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan. Din yrkesmässiga karriär är spikrak. Troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort, eftersom framgång är viktigt för dig. Det är inte helt osannolikt att du i framtiden startar företag själv och bygger upp det enligt eget huvud, men för en driven person som du finns också alternativet projektledare. Oavsett inom vilken bransch du hamnar kommer det att ligga lik där du passerat.

Wei...vad är det jag har sagt!? Jag kommer ta över världen en dag mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Hehe, bra tips! Jag har ju valt rätt utbildning känns det som!

2007-05-02 @ 23:59:11
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0