Tråkväder

Blä jag vill egentligen inte gå ut..men om man ska till t-banan går det inte att komma undan! *Hihi* Jag ska in och kolla på Samsungtelefonen jag spanat på och köpa lite roliga nagellack från Mavala. Dom har fina lack, bra kvalite och MASSA roliga färger..love it!!

För övrigt har jag börjat planera in en resa till Secilien, en av mina underbara friends bor nämligen utanför Palermo och en resa till sommar och sol (riktigt sol) tror jag att jag ska ge mig själv i flyttpresent. Det blir i mitten av Augusti, kan bli stressigt i skolan men jag saknar min Lou! My sweetie! The best friend ever! Vi ska försöka matcha ihop våra scheman, det tråkiga blir att det inte blir något Vässarö - men vi snackar Italien och Sicilien! :)

Nä..nu ska jag gå till Högdalen och sen ta t-banan mot stan! Hade bra.. :)

Ciaó!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0