..sur!

Jag vet att det låter hemskt..men jag tål verkligen inte veka männsikor! Jag har sagt det förr och säger det igen! Människor som inte klarar sig själva, säger vad dom menar och ljuger!!! Hata hata haaaaaaaaaata!

Egentligen förstår jag inte varför jag ens bryr mig - kanske för att jag är så jäkla nyfiken och jag vet inte vad! Jag pratar om en mes nu..riktig mes och jag fattar inte hur jag kunde/kan stå ut!!!

Meshet är vanligt i dagens samhälle - men reallity check - man överlever inte! Vissa människor är bara för mycket!!! Nu har jag tröttnat på meserier och daltande av vissa personer!!! Och kom inte och ljug eller hitta på dumma bortförklaringar - ser jag blond ut på riktigt eller?!?!?!?!?!

Klara er själva männsikor!!!!

ps kan inte SAS sluta strejka snart..man vågar ju inte boka biljetter! Jag vill ju bort ju...och fort som *** också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0