Studenttider

Nu känns det som folk börjar ta studenten, såg lite studenter på tunnelbanan på väg mot jobbet i morse! Jag vill också, det var en så underbar känsla! Skutta omkring i vita fina kläder, ha på sig den mindre vackra mössan (iaf på mig!) och massa dricka med jordgubbar flytande runt i glasen..underbar tid det var!



Nu får man äran att springa på olika studentmottagningar och några studentskivor..kul i jul vettu! Problemet är ju alla studentpresenter..det är ju såå svårt! Imorgon ska jag till Frida och fira henna, jag vet inte riktigt hur länge jag kommer hinna vara där..måste skaffa ett nytt abonnemang..och nytt nummer :(  (Så lägg till mitt nya nummer sen!) Får tänka ut någon braig present!

Grattis till alla blivande studenter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0