Schlager!!

Tonight is the night!!!

Äntligen så är det dags för årets upplaga av Eurovision Song Contest, The Ark har en grymt bra låt och jag hoppas att dom kommer långt!! Haha...först Carola sen The Ark, snacka om kontraster vi har i vårt lille land på musikfronten. Ska bli intressant att höra dom andra ländernas bidrag, har bara hört ett eller två av dom andra (vad jag vet..)

Foto: Scanpix

Kvällen spenderas hos Annie med lite andra brudar, drinkar och vadslagning kring låtarna står på menyn! Annie fyller år på tisdag så vi ska väl fira henne lite smått, alltid trevligt att träffa henne...hon pluggar i Örebro :(

Nä nu måste jag ta och fixa till mig..måste hoppa på bussen om någon timma! Men jag har faktiskt städat hela lägenheten, och hämtat ut dom nya Gossip Girl böckerna som kom igår :) Imorgon är det dop i Södertälje..jag bär kors och läser evangelium..efts syrran vägrar göra något av dem! *hihi*

Trevlig kväll...föresten - vilket bidrag tror ni vinner ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha...The Ark kom på 18:e plats och min favorit, Ukraina, kom tvåa :D Där fick ni alla Svenskar :P

2007-05-13 @ 21:14:04
URL: http://eustrom.blogspot.com
Postat av: Jojo

Håll tyst på dig din jälla skåning!!!

2007-05-13 @ 22:23:16
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0