Resultat..

Så var veckans första dag avslutat..nästan som onsdag, fast så känns det ju kanske inte direkt! :p De känns väldig måndagkväll och johanna sitter hemma och tråkar.

Hade matte ikväll, också..nu är det två lektioner kvar på den förbaskade kursen..tack gode gud! Men nu är det dags att börja be för ett litet G. På vägen hem så gick jag förbi affärn och köpte vindruvor, lättglass och melonz, mums tänkte jag med fruktsallad - glass och lite micrad honung! Och oooommm jag hade rätt - helt sjukt mumsigt! Skulle ta en bild...men hittade inte kameran..mumma säger jag bara!!

Nu sitter jag och kollar och jämför lite olika Hanky Panky, hört men aldrig provat. Snart ska jag nog hoppa i sängen...har sovmorgon imorgon så jag siktar på att läsa ut den tredje "Gossip girl" boken..är inte många sidor kvar nu! :)

Sleep tight..

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag är INTE elak eller taskig...

2007-05-15 @ 10:20:41
URL: http://eustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0