Regnet väntar..

De syns på molnen att regnet är på väg, de ska regna i flera dagar nu! De är ju så typiskt när man har vita skor med hål i, självklart! Jag har alltid på bra tajming med mitt klädval när det gäller regn! Ser jag att det är mörkt på himlen när jag går hemifrån - tar jag regnjackan på mig. Men SJÄLVKLART blir det strålande sol och man känner sig som en mupp i sin regnjacka!

Men annars tycker jag att regn är jättevackert, de mysigast som finns är vara på landet och höra regndropparna hoppa på taket, så mysigt så! Men som sagt lite jobbigt med ljusa kläder..jag måste införskaffa ett nytt paraply!

image1429


Kommentarer
Postat av: emma

tack för uppmuntrngen:) jag ska ge gärnet nu är super peppad. men detta väder gör en lack:p men hur har du lyckats gå ner 15 kg?

kram emma

2007-05-09 @ 11:13:39
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0