Onsdag!

Lilllördag idag..de ska självklart firas! ...eller nja, med kaffa i så fall!

Men det är iaf lite som händer idag..först jobbet såklart, och jenny är tillbaka idag (bra, för jag blev närvös att hon skulle vara sjuk imorgon också) så nu är vi full styrka i det trevliga gänget :)  Sen så ska jag in till stan och träffa Fredrik den lille skåningen som flydde till Sthlm (smart drag käre vän) och vi ska fika och snacka lite, trevligt värre ska det bli..har ju inte sett honom på jättelänge.

Sen så ligger klädproblemet inför imorgon kvar, det känns som jag inte har några kläder alls! Men jag har sett lite söta klänningar på Indiska och man får -15% om man är medlem, och självklart blev jag det! Så jag hoppas att jag ska hinna hitta något efter fikan med Fredrik!  Hoppas hoppas!


Bild Indiska.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar den andra mycket :-D

2007-05-09 @ 09:39:40
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: Jojo

Camilla: Jag håller helt med! Det är den jag ska hålla ögonen öppna efter 299:- är helt okej för en så söt klänning!

Ibland är Indiska riktigt bra.. :)

2007-05-09 @ 10:07:03
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0