Modernatur har beslutsångest!

De mysko vädret har återvänt..de var här tidigare i våras med nu är det tillbaka! Det är upp och ner - fram och tillbaka! Modernatur har beslutsångest helt enkelt..! Imorse var det mörkt och dystert, och det höll i sig hela förmiddagen..
Men Poff! så var det lite moln på himlen och i övrigt blått och vackert! Eller det är iaf vad jag ser från fönstrena på jobbet :) Hoppas att det håller i sig och inte är så blåsigt..då kanske man kan sitta ute och fika! :)

För övrigt så är jag glad och lycklig idag, jag tror det är för att jag vet att jag inte ska ha matte imorgon..de är en sån brutal press och tynger ner både tisdag och onsdag :(

Men inte nu! *Jippi* Imorgon är det roligare saker som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0