Min onsdag

Bläää...sjuk! :(
Jag påpekade i torsdags att om jag inte skulle få sova ut - skulle jag bli sjuk! Och vipps - här är jag! Jag känner mig förvirrad, min kropp är nog allmänt trött! Sömn och lite lugn är nog det jag behöver..
...Men nädå, de finns ingen direkt tid för det tyvärr! En solsemester skulle ju vara lite för underart! Men de lär inte bli inom en snart framtid tyvärr :(

Nu sitter och och fixar och trixar med min lille kamera, så nu kanske jag kan börja lägga upp lite bilder :)

Kul i juligt..tycker iaf jag! Och det är ju alltid roligare när det finns bilder med i bilden (hihi)..så vi får väl se hur mycket jag lägger ner på kameran. Jag har redan tagit några..om ni är snälla kanske ni får se ;)

Nu kollar jag på E! Sex and the city, special..och dricker te med honing :) Mums!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0