Måndag..

Jag har fått paket! :) Det var mina smycken från Cocoo som kommit, jippie!

image56

 

Armbandet var helt fantastiskt, mycket snyggare i verkligheten - ett kap! Sen var det ju halsbandet också, de var inget vidare. För det första var det helt repigt, men dom skickade med ett par örhängen som kompensation..men det var ändå helt konstigt och jättestort, inte alls som på bilden på hemsidan. Jag vill nog skicka tillbaka halsbandet och beställa ett likadant armband i silver :)

Jag rekommenderar armbandet och Cocoo.se starkt! Snabbt, snyggt och enkelt!

Nu är det mellis - risitrutti, eller vad de nu heter och jordgubbssylt! *Mums!* Och har ni provat Ramlösa Kaktus?
 

Tillbaka till matten...om jag nånsin kommer förstå den!? Tyvärr tror jag inte det, känns som jag bara slösar en massa tid faktiskt! Jag sökte ju en kurs i statsvetenskap..kanske läser den i höst i hms..hum. Jag vill ju iaf dit...


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Armbandet var jättefräckt! :]

2007-05-21 @ 13:46:48
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0