Måndag

Tillbaka till vardagen :) Känns riktigt bra att det är en kort vecka..och hittils har måndagen bara flygit iväg!!

PANIK!!! Jag har bara tre mattelektioner kvar...varav dom två nästa vecka består av Nationella provet på måndagen, och slutprov på kap 3-4 på torsdagen! Blä! Dumma lilla jag måste förbi Niki och hämta min mattebok och miniräknare som jag råkade glömma hos henne i fredags...kommer bli stressigt!

Annars så hoppas jag på en bra veckan, blir nog hemmaplugg nån dag (typ fre) planerar att åka till landet på torsdag. Jag och Karro från jobbet ska på någon marknadsundersökning på onsdag så de får nog bli tåget ner..hoppas att det funkar bara! :)
 
Nu är lunchen snart slut...blä jag är redan stressad ang hur jag kommer hinna från kungsholmen - vasastan - kungsholmen på typ 45min OMG! Har någon en Helikopter jag kan få låna? :p

Smiiiillleee 

Kommentarer
Postat av: OwenFlossie21

Do you attempt to make your stuff like this post very favorite with the assistance of the <a href="http://4submission.com">article submission</a>? If not, I would offer to notice the article submission criteria! I hope that my offer would help!

2012-02-23 @ 04:12:25
URL: http://www.4submission.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0