Landet!

Sommar sommar sommar..

..så känns det som på landet just nu. De är grönt överallt, bin som surrar, blommor som doftar helt underbart osv!
Vi har varit och matat pappa och björn med glass (dom fixar med farmor och farfars nya lägenhet) Dom är så duktiga och har gjort en massa saker (inte för att jag förstår vad dom pratar om, men lite snappar man ju upp).

Nu ikväll så ska vi köra till farmor och farfar och lämna tillbaka deras bil som birgitta lånade idag..så det blidde lite bilkörning iaf! :) Det är bara ett läskigt parti och det är när man kommer in i deras område och ska passera två hinder, typ två pallar på olika sider som man måste köra slalom genom - våran bil klassas som liten lastbil!!! Med en vanlig liten bil hade det nog inte varit några problem..men nja lasbil - jag får vara "rädd"!

Tycker det är dags att beställa ny mobil snart..har kollat på lite olika hemsidor med erbjudanden och vart dom olika U600 färgerna säljs. Finns i blått överallt men jag vill ju ha den i guld (tror jag iaf!)
Nä nu är dom färdig duschade där uppe på övervåningen så snart börjar väl dom skrika att vi ska dra oss...OMG jag kommer missa första avsnittet av "Project Runway" som börjar om 26min. Oh well det går väl 15 repriser i helgen som man får försöka matcha in!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0